Total de visualitzacions de pàgina:

3.3.24


 
BLONDIE -  (I’M ALWAYS TOUCHED BY YOUR) PRESENCE, DEAR


Publicació: Abril de 1978

Llistes: Gran Bretanya: #10 


"(I'm Always Touched by Your) Presence, Dear" és una cançó de Blondie del seu àlbum de 1978 "Plastic Letters". Escrita pel llavors baixista de Blondie, Gary Valentine, la cançó gira al voltant de les connexions telepàtiques que Valentine creia compartir amb la seva parella, la periodista Lisa Jane Persky, durant el seu temps de gira. Malgrat la sortida de Valentine, el bateria Clem Burke va convèncer el grup per enregistrar la cançó, que presenta un patró d'acords simple i optimista i la veu duplicada de Debbie Harry. La pista destaca per la dinàmica bateria de Burke mentre manté un ritme simple creat per Jimmy i Chris. L'estil melòdic de Blondie en aquesta cançó va servir com a precursor per a bandes de guitarra posteriors com The Strokes.


"Presence, Dear" es va llançar el 1978 com el segon senzill de l'àlbum “Plastic Letters”. Va arribar al número 10 de la llista de singles del Regne Unit al maig de 1978, però mai es va llançar com a senzill als Estats Units. Aquesta cançó va marcar el primer indici que Blondie transcendien la seva imatge com a curiositat estilosa del club CBGBs obsessionats pels anys 60. La cançó te una melodia magnífica, amb una lletra que alterna la diversió amb l’imatge sexy que Debbie Harry encarna plenament. La seva brillantor rau en la subtilesa de la seva evolució, que es construeix gradualment des d'una introducció de folk-rock a un clímax atronador, impulsat per l'excepcional bateria de Clem Burke.


"Presence, Dear" ha rebut crítiques positives des del seu llançament. Stewart Mason d'AllMusic la va aclamar com un dels primers grans èxits del grup, descrivint-la com una dolça cançó d'amor pop poderosa amb lletres brillantment ambientades en un addicte riff de guitarra. La revista GQ va destacar la capacitat de Blondie per barrejar humor, intel·ligència, culte i pop de xiclet en la lletra de la cançó. The Daily Telegraph la va classificar entre les deu millors cançons del grup, elogiant la veu glacial de Debbie Harry i destacant la naturalesa insistent de la melodia, suggerint que podria fer falta un exorcista per treure-te- la del cap.





BLONDIE -  (I’M ALWAYS TOUCHED BY YOUR) PRESENCE, DEAR


Released: April 1978

Charted:  UK: #10 


"(I'm Always Touched by Your) Presence, Dear" is a track by Blondie from their 1978 album Plastic Letters. Written by former Blondie bassist Gary Valentine, the song revolves around the telepathic connections Valentine believed he shared with his girlfriend, journalist Lisa Jane Persky, during their time on tour. Despite Valentine's departure, drummer Clem Burke convinced the band to record the song, which features a simple, upbeat chord pattern and Debbie Harry's double-tracked vocals. The track showcases Burke's dynamic drum fills while maintaining a straightforward rhythm from Jimmy and Chris. Blondie's melodic style in this song served as a precursor to later guitar bands like The Strokes.


"Presence, Dear" was released in 1978 as the second single from Blondie's album Plastic Letters. It reached number 10 in the UK singles chart in May 1978 but was never released as a single in the US. This song marked the initial indication that Blondie transcended their image as stylish, 60s-obsessed CBGBs curiosities. The song boasts a magnificent tune, with alternately funny and sexy lyrics that Debbie Harry fully embodies. Its brilliance lies in the subtlety of its evolution, gradually building from a jangly folk-rock introduction to a thunderous climax, propelled by Clem Burke’s exceptional drumming.


"Presence, Dear" has garnered critical acclaim since its release. Stewart Mason of AllMusic hailed it as one of the group's early highlights, describing it as a sweet power pop love song featuring a brilliantly starry-eyed lyric set to an addictive jangly guitar riff. GQ magazine highlighted Blondie's ability to blend humor, intelligence, cult appeal, and bubblegum pop in the song's lyrics. The Daily Telegraph ranked it among the band's top ten songs, praising Debbie Harry's "glacial" vocals and noting the melody's insistent nature, suggesting that it might require an exorcist to remove it from one's head.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada