Total de visualitzacions de pàgina:

25.12.23


 

KYLIE MINOGUE - CAN’T GET YOU OUT OF MY HEAD


Publicació: 8 de setembre de 2001

Llistes: Regne Unit: #1 (4 setmanes)   EUA: #7


"Can't Get You Out of My Head" va ser escrita originalment per a S Club 7, però va ser rebutjada pel seu manager, Simon Fuller. Després es va oferir a Sophie Ellis-Bextor, qui també la va rebutjar. Finalment, va arribar a Kylie Minogue, i després de la seva gravació, es va convertir en el single principal del seu vuitè àlbum d'estudi, "Fever". La cançó, coneguda pel seu  "la la la", és un tema de dance-pop, techno-pop i nu-disco que va rebre elogis per la seva producció i la veu de Minogue. La lletra gira entorn al tema de l'obsessió amb un interès amorós.


Aquesta cançó va tenir un paper significatiu en la resurrecció de Kylie Minogue, especialment als Estats Units, on es va convertir en el seu primer èxit des de 1988. La cançó va contribuir al ressorgiment de la música disco a principis dels anys 2000, alineant-se amb la tendència liderada per artistes com Madonna, Daft Punk i Jamiroquai. Kylie Minogue va continuar abraçant el so disco, com es pot veure en el seu àlbum del 2020 titulat "Disco". Tot i que Kylie va assolir l'èxit internacional a la fi dels anys 80, la seva popularitat va disminuir als anys 90, amb una base de fans més concentrada al Regne Unit i Austràlia. L'èxit mundial de "Can't Get You Out of My Head" va marcar un retorn triomfant de Minogue a les llistes a diferents territoris.


El vídeo musical va ser dirigit per Dawn Shadforth incorporant coreografies de ball creades per Michael Rooney, creant un vídeo visualment impactant i innovador. Kylie va mostrar un aspecte sexy i glamurós que va contribuir a l'atractiu visual de la cançó. El tema futurista del vídeo va permetre a Minogue experimentar amb diversos vestits estilosos i provocadors, destacant la seva imatge juvenil i a la moda. Les imatges pulcres i seductores, combinades amb la presència segura i seductora de Minogue, van afegir sensualitat al vídeo en general. La direcció de Shadforth va jugar amb plans de primer pla i distorsions visuals, desafiant les percepcions tradicionals de Minogue i reforçant el seu estatus com a artista creativa i experimental. Aquest aspecte sexy i glamurós es va convertir en sinònim de la personalitat de Kylie Minogue, consolidant-la com a icona pop coneguda tant pel seu talent musical com pel seu estil visual distintiu.


La actuació de Kylie Minogue als Brit Awards del 2002 va incloure una remescla de "Can't Get You Out of My Head" amb el ritme de "Blue Monday" de New Order. Aquesta versió es va llançar més tard com a cara B del seu èxit del 2002, "Love At First Sight".



KYLIE MINOGUE - CAN’T GET YOU OUT OF MY HEAD


Released : September 8, 2001

Charted:  UK: #1 (4 weeks)  US: #7 


"Can't Get You Out of My Head" was originally written for S Club 7 but was rejected by their manager, Simon Fuller. It was then offered to Sophie Ellis-Bextor, who also turned it down. Eventually, it found its way to Kylie Minogue, and after her recording, it became the lead single of her eighth studio album, “Fever”. The song, known for its catchy "la la la" hook, is a dance-pop, techno-pop, and nu-disco track that received praise for its production and Minogue's vocals. The lyrics revolve around the theme of obsession with a love interest.


This song played a significant role in Kylie Minogue's resurgence, especially in the United States, where it became her first hit since 1988. The song contributed to the disco revival of the early 2000s, aligning with the trend led by artists like Madonna, Daft Punk, and Jamiroquai. Kylie Minogue continued to embrace the disco sound, evidenced by her 2020 album titled "Disco". While she achieved international success in the late '80s, her popularity waned in the '90s, with a more concentrated fanbase in the UK and Australia. The global success of "Can't Get You Out of My Head" marked a triumphant return for Minogue to the charts in various territories.


The music video was directed by Dawn Shadforth incorporating dance routines choreographed by Michael Rooney, creating a visually striking and innovative video. Kylie showcased a sexy and glamorous look that contributed to the visual appeal of the song. The video's futuristic theme allowed Minogue to experiment with various stylish and provocative outfits, emphasizing her youthful and fashionable image. The sleek and seductive visuals, combined with Minogue's confident and alluring presence, added to the overall sensuality of the video. Shadforth's direction played with close-up shots and visual distortions, challenging traditional perceptions of Minogue and reinforcing her status as a creative and experimental artist. This sexy and glamorous look became synonymous with Kylie Minogue's persona, further establishing her as a pop icon known for both her musical talent and distinctive visual style.


Kylie Minogue's performance at the 2002 Brit Awards featured a remix of "Can't Get You Out of My Head" set to the beat of "Blue Monday" by New Order. This unique rendition was later released as the B-side of her 2002 hit single "Love At First Sight".





















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada