Total de visualitzacions de pàgina:

28.1.24

 



GO-GO’S / FUN BOY THREE - OUR LIPS ARE SEALED


Publicació de la versió de Go-Go’s: 12 de juny de 1981

Llistes: Regne Unit: #47 EUA: #20


Versió de Fun Boy Three publicada: 29 d'abril de 1983

Llistes: Regne Unit: #7


"Our Lips Are Sealed" és una creació col·laborativa de Jane Wiedlin de les Go-Go's i Terry Hall dels Specials i Fun Boy Three. El seu èxit, especialment a Austràlia, Canadà i els Estats Units, reflecteix la seva popularitat després de la seva estrena a l'àlbum "Beauty and the Beat" de les Go-Go's el 1981.


La banda de Terry Hall, Fun Boy Three, va tenir la seva pròpia versió el 1983, i sorprenentment, la seva interpretació va assolir més èxit al Regne Unit en comparació amb l'original de les Go-Go's. La versió del Fun Boy Three va arribar al top 10, assolint una posició més alta que el llançament de les Go-Go's.


"Our Lips Are Sealed" va sorgir de la implicació romàntica de Jane Wiedlin amb Terry Hall, el cantant principal dels The Specials. La relació era complicada, ja que Hall tenia una nòvia a Anglaterra amb la qual estava considerant casar-se. La turbulència emocional d'aquesta situació va alimentar la creació de la lletra de la cançó. Wiedlin va rebre la lletra de Hall per correu, i el contingut reflectia els elements dramàtics de la seva relació. La guitarrista de les Go-Go's va agafar aquesta lletra i va acabar la composició afegint la part musical.


Les cartes intercanviades entre Wiedlin i Hall, expressant els reptes i conflictes en la seva connexió, van contribuir a la profunditat i autenticitat de la lletra. La cançó es va convertir en un èxit per a les Go-Go's i més tard per al Fun Boy Three, cadascun aportant la seva pròpia interpretació musical a la narrativa formada per les experiències personals dels seus creadors.


"Our Lips Are Sealed" de les Go-Go's va tenir un ascens gradual a les llistes nord-americanes, assolint el seu pic al lloc 20 al desembre de 1981. Les Go-Go's, de gira amb The Police, van experimentar una pujada més lenta amb aquest senzill, però el seu següent llançament, "We Got The Beat", va aconseguir un èxit més ràpid, arribant al lloc 2 l’abril de 1982. Cal destacar que l'àlbum "Beauty And The Beat" va fer història com el primer àlbum d'una banda completament femenina en assolir la primera posició als Estats Units, on va romandre al capdamunt durant sis setmanes.


El videoclip, dirigit per Derek Burbidge, és conegut per la seva simplicitat i efectivitat. Enregistrat en un petit club, el vídeo mostra les Go-Go's interpretant la cançó amb una energia vibrant. A més, la banda es representa gaudint sense preocupacions a l'aire lliure en un dia assolellat, amb escenes en què juguen al voltant d'una font.


La versió del Fun Boy Three va tenir èxit al Regne Unit, arribant al lloc 7. La col·laboració amb la bateria de June Miles-Kingston, de Mo-dettes, va afegir un toc distintiu a la gravació. La versió de Terry Hall té un to més seriós i melancòlic en comparació amb la interpretació de les Go-Go's. Els estils diferents destaquen com les interpretacions d'una cançó poden modelar la seva atmosfera i estat d'ànim. Malgrat el contrast, totes dues versions són apreciades per la seva qualitat i han assolit l'èxit de manera independent.





GO-GO’S / FUN BOY THREE - OUR LIPS ARE SEALED


Go-Go’s version released: June 12, 1981

Charted:  UK: #47   US: #20 


Fun Boy Three version released: April 29, 1983

Charted:  UK: #7   


"Our Lips Are Sealed" is a collaborative creation by Jane Wiedlin of the Go-Go's and Terry Hall of the Specials and Fun Boy Three. The song's success, particularly in Australia, Canada, and the United States, reflects its popularity following its debut on the Go-Go's album "Beauty and the Beat" in 1981.  


Terry Hall's band Fun Boy Three had their own version of "Our Lips Are Sealed" in 1983, and surprisingly, their rendition achieved greater success in the United Kingdom compared to the Go-Go's original. The Fun Boy Three's version climbed into the top ten, reaching a higher chart position than the Go-Go's release.


"Our Lips Are Sealed" was born out of Jane Wiedlin's romantic involvement with Terry Hall, lead singer of The Specials. The relationship was complicated, as Hall had a girlfriend in England with whom he was considering marriage. The emotional turbulence of this situation fueled the creation of the song's lyrics. Wiedlin received the lyrics from Hall in the mail, and the content reflected the dramatic elements of their relationship. The Go-Go's guitarist embraced these lyrics, finished the composition, and added the music to create the song.


The letters exchanged between Wiedlin and Hall, expressing the challenges and conflicts in their connection, contributed to the depth and authenticity of the lyrics. The song eventually became a hit for the Go-Go's and later for The Fun Boy Three, each bringing their own musical interpretation to the narrative shaped by the personal experiences of the song's creators.


Go-Go’s’ "Our Lips Are Sealed" had a gradual ascent on the American charts, reaching its peak at #20 in December 1981. The Go-Go's, touring with The Police, experienced a slower climb with this single, but their follow-up release, "We Got The Beat", achieved faster success, reaching #2 in April 1982. Notably, the album "Beauty And The Beat" made history as the first album by an all-girl band to attain the #1 spot in America, where it remained at the top for six weeks. 


The music video, directed by Derek Burbidge, is known for its simplicity and effectiveness. Shot in a small club, the video features the Go-Go's performing the song with vibrant energy. Additionally, the band is portrayed having carefree fun outdoors on a sunny day, including scenes where they play around in a fountain.


The Fun Boy Three's version was met with success in the UK peaking in the #7. The collaboration with Mo-dettes drummer June Miles-Kingston added a distinctive touch to the recording. Terry Hall's version has a more serious and moody tone compared to the Go-Go's rendition. The differing styles highlight how interpretations of a song can shape its mood and atmosphere. Despite the contrast, both versions are appreciated for their unique qualities and have found success in their own right.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada